REKLAMACJE
Jesteśmy profesjonalnym i autoryzowanym sklepem, w związku z tym artykuły specjalistyczne, zawodowe (buty robocze, kalosze z blachą, kwasoodporne ) objęte są 12 miesięcznym okresem gwarancji na wszelkie wady ukryte, pozostałe obuwie (dla dzieci, myśliwskie, kalosze itp.)objęte są 24 miesięcznym okresem gwarancji. Jest ona udzielana na podstawie danych zakupowych pozostawionych w naszym sklepie.
Jeśli w trakcie gwarancji wystąpiły wady towaru nie wynikające z użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem czy naturalnego zużywania, uszkodzenia mechanicznego, celowego uszkodzenia,braku konserwacji.
Towar należy odesłać na podany poniżej adres z danymi:
- Imię i nazwisko zamawiającego towar - w celu sprawdzenia w bazie.
- Datą zakupu.
- Rodzaj towaru: model, kolor rozmiar.
- Dokładnymi danymi dotyczącymi wad towaru np. co na którym bucie się dziej.
- Adres do wysyłki, wraz z numerem telefonu.
- Żądanie reklamacyjne.
UWAGA!!
Reklamacja zgłaszamy bezpośrednio po zauważeniu wady.
Nie przyjmujemy paczek pobraniowych.
Każda reklamacja jest rozpatrywana przez producenta towaru - nie przez nas.
Koszty dostarczenia towaru ponosi kupujący a koszty odesłania firma F.H. POLBUT.
Dane do REKLAMACJI:
F.H. POLBUT
Słowackiego 7
29-100 Włoszczowa